Професійна діяльність педагога в усі часи була однією з найбільш емоційно напружених. Це пов’язано з великою кількістю непередбачуваних та неконтрольованих комунікативних ситуацій з нерегламентованим режимом роботи, з високою мірою особистісної відповідальності вчителя. Педагоги постійно знаходяться в емоційно насиченій атмосфері під час інтенсивного й тісного спілкування з учнями, батьками, колегами, що призводить до емоційного вигорання.
З метою підвищення знань педагогів щодо питань збереження та зміцнення професійного здоров'я та сприяння особистісного зростання практичним психологом коледжу Подтикан Іриною Володимирівною було проведено тренінг "Профілактика емоційного та професійного вигорання у педагогічних працівників".
Емоційне вигорання– це синдром, який розвивається під впливом хронічного стресу і постійного навантаження, що призводить до виснаження емоційно-енергетичних та особистісних ресурсів людини. Емоційне вигорання виникає в результаті накопичення негативних емоцій без «розрядки» або «вивільнення» від них.
Синдром «професійного вигорання» - один із проявів стресу, з яким стикається людина у власній професійній діяльності.
Професія педагога – одна з тих, де синдром «професійного вигорання» є найбільш поширеним. Тому дуже важливим є вивчення особливостей його виникнення, розвитку та перебігу саме у педагогічній діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар