понеділок, 16 жовтня 2023 р.

ТИ ЯК?

 


За ініціативи першої леді Олени Зеленської в Україні реалізується національна програма з охорони психічного здоров’я та психоемоційної підтримки.

У рамках даної програми проводилися профілактично-просвітницькі заходи, присвячені Всесвітньому дню ментального здоров’я, який відзначається 10 жовтня.

Ментальне здоров’я – це стан щастя та добробуту, в якому людина реалізує свої творчі здібності, може протистояти життєвим стресам, продуктивно працювати та робити внесок у суспільне життя.

З метою підвищення рівня обізнаності щодо проблем психічного здоров’я працівниками психологічної служби коледжу: практичним психологом Подтикан І.В. та соціальним педагогом Князькіною Д.В., в рамках Всесвітнього дня ментального здоров’я, було проведено цикл інформаційних занять для учасників освітнього процесу.



Профілактично-просвітницькі заходи містили матеріали про причини виникнення стресу, методи самодопомоги, які потрібно використовувати, щоб впоратися зі стресом та його наслідками.

Здобувачам освіти було надано практичні рекомендації з використання технік, з якими можна ознайомитися у застосунку «Аптечка психологічної самодопомоги» від Всеукраїнської програми ментального здоров’я «ТИ ЯК?». Це допоможе дбати про свій внутрішній стан.

12 жовтня 2023 року психологинею Головного управління ДСНС України у Полтавській області Тетяною Ватульовою було проведено психоедукаційне заняття зі студентами коледжу.

У рамках заняття учасники змогли отримати знання з питань врегулювання емоцій під час надзвичайних ситуацій, переглянути методики зниження сильних емоційних станів та застосування принципів першої психологічної допомоги, відпрацювати техніки самопідтримки.

Слід зазначити, що у ході проведення профілактично-просвітницьких заходів з питань збереження ментального здоров’я, учасники освітнього процесу коледжу усвідомили, наскільки важливо для майбутнього медичного спеціаліста дбати про власне психічне здоров’я, щоб мати змогу повноцінно надавати ефективну допомогу пацієнтам.



Немає коментарів:

Дописати коментар